brak zdjęcia
Opakowania farmaceutyczne różnią się od kosmetycznych

Opakowania farmaceutyczne to specyficzna kategoria opakowań podlegająca przede wszystkim rygorom technologicznym i higienicznym nie zaś marketingowym, jak to jest w przypadku analogicznych często pod względem technologii wytwarzania opakowań kosmetycznych. Często opakowania kosmetyczne i opakowania farmaceutyczne wytwarzane są z tych samych materiałów, przede wszystkim szkła lub plastiku ewentualnie także metalu. Jednak opakowania przeznaczone dla celów farmaceutycznych są przede wszystkim funkcjonalne, zaś opakowania dla celów kosmetycznych muszą być również atrakcyjne wizualnie i dobrze się prezentować oraz sprzedawać.

Określ problem





Zobacz również:

Dobre szklane butelki, hurt
Dobre szklane butelki, hurt

Przechowywanie kosmetyków wymaga odpowiednich warunków. Opakowanie powinno być trwałe, mocne i atrakcyjne wizualnie. Wszystkie te wymogi spełniają butelki szklane. Hurt, czy też hurtowy zakup, opłaca się dużo b...

Picasso Zespół coverowy na każdą scenę
Picasso Zespół coverowy na każdą scenę

Picasso to sześcioosobowy zespół coverowy, w którym wszystko się ze sobą zgadza. Piękne i przejmujące wokale, bogate instrumentarium, profesjonalne nagłośnienie i oświetlenie to podstawa sukcesu w branży muzy...

http://www.adwokaci-wawa.pl/
http://www.adwokaci-wawa.pl/

Twoje sprawy w naszych rękach. My dobrze wiemy, że we wszelakich sytuacjach, kiedy dochodzi do rozprawy w sądzie, najważniejsze jest przede wszystkim zaufanie do swoich prawników lub adwokatów. Zdajemy sobie spraw...

Kompleksowy zakres usług czyszczących
Kompleksowy zakres usług czyszczących

Kompleksowe sprzątanie obiektów o dużej powierzchni wymaga odpowiedniego rozplanowania i przemyślenia sposobu wykonania zadania. Nawiązując współpracę z doświadczoną firmą Ecobłysk, zatrudniającą wyłączn...

Usługi outsourcingu pracowników produkcyjnych
Usługi outsourcingu pracowników produkcyjnych

Prawidłowa i wydajna obsługa procesów produkcyjnych leży u podstaw profesjonalnie zorganizowanego przedsiębiorstwa i odpowiada za jego konkurencyjność na rynku. Jeżeli uważamy, iż działalność naszej firmy na...