Jak promować swoje produkty i usługi? Możesz skupić się na marketingu online, prowadzić blog, działania w mediach społecznościowych, zainwestować w profesjonalną stronę internetową, ale nie zapomnij o potencjalnych klientach, których zainteresujesz w realnym świecie. Dlatego do działań promocyjnych dołącz plakaty, które możesz zaprezentować podczas spotkania networkingowego. Możesz je też rozwiesić w swojej okolicy, plakaty świetnie sprawdzają się podczas promocji lokalnego biznesu, np. kawiarni dla mam z dziećmi. Zanim rozwiesisz plakaty, uzyskaj zgodę właściciela lokalu lub administratora osiedla, inaczej ryzykujesz, że zostaną usunięte i cały trud pójdzie na marne. Plakaty przykuwają uwagę, jednocześnie nie są nachalnie wręczanie zainteresowanym, niczym ulotki, które szybko trafiają do kosza na śmieci. Choć kojarzymy je z działaniami marketingowymi, plakat możesz być ważną częścią aranżacji wnętrz, która zastępuje obrazy. Zamów jej do domu lub biura, a każdy, kto stanie w drzwiach, pomyśli, że jesteś kreatywną osobą.

Efektywność energetyczna i jej zwiększanie
Ceny energii elektrycznej czy cieplnej stale rosną, dlatego każdy mieszkaniec stara się wykorzystać różne środki i metody, by działać oszczędniej i płacić mniejsze ilości pieniędzy. Efektywność energetycz...